دیشب  بعد از  نوشتن مطلبی  تحت عنوان آقای نیک آهنگ, مهدی هاشمی از زندان آزاد شد, کاربری  کامنت نوشت که مواظب خودت  باش؟
 و امروز  که  وارد بالاترین شدم دیدم هم  نام کاربری  عوض شده و  یک لینک هم با کاربری من به  بالاترین پست شده است.
وتا اون موقع تغییر  رمز صورت نگرفته بود. حالا من نمیدانم  این تغییرات  از طرف  ارتش سایبری بوده و یا کسی در جای دیگر .من هم به بالاترین ایمل زدم که تا این لحظه جوابی ندادند.
و پس از آن دوباره کاربری  بنام مبارز نستوه گویا   رمز من رو  بدست آورده بود  که  دوباره یک لینک  هم ایشان اضافه کرده بودند و حتی بنده رو  به عنوان سبز اللهی هم معرفی کردند و تا این لحظه من مبهوت مانده ام که  امنیت کاربران   برای مدیران بالاترین چقدر اهمیت دارد.
  الان دباره من  با   تغییر رمز و تغییر ایمیل وارد بالاترین شده ام اما نمیدانم کسی  الان داره همزمان با من  از این اکانت استفاده میکنه یا نه ؟ در ضمن اگر کسی  برای   برای من پیشنهادی داره بده که  اکانتهای دیگه و یا ایمل دیگه من به سرقت نرود
 لطفن پاسخ دهید
 لینک دیشب
 لینکی که  امروز  بدون اینکه  من خبر داشته باشم  به بالاترین فرستاده شده است